lördag 29 juli 2006

00.47

Åå !
har läst igenom allt som har med programmet jag sökt till univiversitet nu :)
allt man kan få göra, och resor man gör o hur mkt praktik det är.
och jag läängtar och hoppas verkligen att det är många som hoppar av så jag kommer in !
det skulle vara så roligt ! speciellt när du är på samma sälle också ! <3
-
förutom att den där pissråttan var på jobbet idag så var det faktiskt bra, det är skönt när madde jobbar så man har nån o prata med, annars e det ju mest tanter när jag jobbar liksom ^^

hörru ullstrumpa, du kommer få massa att läsa för jag måste spendera lite tid så jag blir lite trött. :p

jag är glad att det känns bra med dig nu, att vi båda vet var vi står och vad vi vill.
det är konstigt att det måste bli massa bajj innan allt kan kännas bra. det gäller bara att ge det tid så vi ser var vi tar vägen härifrån.
även om jag helst av allt fortfarande vill hata dig, och inte vill känna att jag vill ha dig här.
men nu när allt annat känns bra, och det mesta är löst hemmavid så känner jag att jag kan ge dig allt det jag inte har kunnat förut, för att det funnits så mkt annat att ta hand om, när det hänt så mkt det senaste året på annat håll.

nee, nu måste jag nog sova, hur otrött jag än är.
ska ju faktiskt jobba imorgon kl 9.
och sen direkt sätta mig på tåget när jag slutar
och åka hem o hämta räkningar.
och sen ut och kolla på den nya verandan.
sen hem och städa.
och sen till filipstad och träffa världens bästa veronica och världens sötaste wilma <3
tuusam hörrni, är det inte helt underbart och stressa runt som en idiot ibland ? :)

ps. IMISU. bara så du vet det
<3

Inga kommentarer: