söndag 11 juni 2006

usch, det är en stor klump i magen.
jag vet inte hur jag ska fixa en sommar här.
måste köpa buss/tågkort imorrn så jag kan åka hem precis när jag vill.
även om det så är en rast på 20 min ska jag ta ett racer tåg o komma hem !

magen är en enda stor klump och i huvudet är allt bara en stor knut.
jag kan inte sluta tänka på alla fel fel fel som finns och som jag är orsaken till.
även om inte du känner likadant, så känner jag det hela tiden. och det gör ont.
pissont. så jag tror att några veckor här är bra. för mig, för att glömma, eller kanske
för att bli påmind. jag vet inte. det märker jag, med tiden så brukar det lösa sig.
men helst av allt så vill jag att det ska vara några veckor framåt imorn.
så jag kan få in rutin i saker och ting. och tänka på något annat.
om några veckor så har jag kanske någonting att göra under tiden som jag inte jobbar,
det är ju några timmar / dag som jag måste få lite tid o gå, o vad ska jag göra då, timmarna kommer kännas som år om jag bara ska gå runt och tänka på all skit, och alla misstag.
jag älskar dig, det gör jag , men i dig ser jag bara alla mina fel, och tillslut ser du dom också, även om du är alldeles för blind för det just nu.
veckorna är bra, även om det inte känns som det nu, för nu vill jag bara ha dig här.
skydda mig från allt jag är så rädd för. håll om mig, och prata med mig.
du är det enda som hela tiden funnits kvar när alla andra gått. jag vet inget annat än dig, därför är det så otäckt att känna som jag gör. men så är det.

Inga kommentarer: