måndag 5 juni 2006


det känns tomt.
det enda jag har vetat säkert, och det jag har längtat mest efter sen jag var liten,
är att ha min egen lägenhet.
ett eget bo där jag kan fixa allt precis så som jag vill ha det.
nu har jag det.
och det har aldrig känts så tomt, nånsin .
fast lisa är här, och vi har jätte mysit, så känns det att nånting fattas.
du är inte längre bort än 20 min. gångväg, men det skulle lika gärna kunna
vara nånstanns på andra sidan jorden.
du fattas mig, och jag är nog inte riktigt hel utan dig.
men samtidigt så är det väl bra att vi gör så här,
och då inte bara ur plånbokens perspektiv, utan för oss.

hoppas att internetetinte krånglar för dig,

nu när det äntligen är så bra, och du inte har nån som hindrar dig från att sitta där,
när du vill, hur länge du vill.

Inga kommentarer: