tisdag 16 maj 2006

Vänskapsvecka

Så nu vill jag säga till DIG: Jag gillar dig för det du är till mig.... En äkta vän. Och får jag inte tillbaka detta mail så får jag ta den smällen. Ikväll kommer din äkta kärlek att förstå att den gillar dig. Mellan kl. 13 -16 imorgon kommer någonting bra att hända dig. Det kan vara vartsomhelst; AOL, Yahoo, MSN, i skolan, vartsomhelst. Bli redo för den största chocken i ditt liv.
Skicka detta om möjligt till 15 vänner inom 15 minuter.

Kom ihåg: En äkta vän hjälper dig inte ur fängelse, utan en äkta vän Sitter bredvid dig och säger; "VI strulade till det!"

Jag är verkligen stolt över att få vara din vän. Läs noga igenom allt detta ända ner till den sista meningen utan att hoppa i texten.

Läs nu noga ända ner till den sista meningen. Det är den internationella vänskaps-veckan. Visa din vän hur mycket du bryr dig. Skicka detta mail till alla de du ser på som vänner, även om det betyder att du ska sända tillbaka det till den som sänt det till dig. Om det kommer tillbaka till dig vet du att du är omringade av vänner som bryr sig. Grattis på vänskaps-veckan till dig! Älska de du kan. Rör vid de du kan nå ut till. Låt de andra gå.

Jag försökte skicka det här vidare men det gick inte, så ni som känner att ni skulle ha fått ett sånt här mail av mig, ta åt er, jag är jätte glad att jag har er.
tack

Inga kommentarer: