söndag 28 maj 2006

Vad kallades du när du var liten?. Pepplas, Pelin, Pellan och Tvålin
Sjunger du i duschen? Jao
Har du nånsin halkat på en tvål? nej
Gillar du att bada badkar? Ja, det är det bästa som finns !
Vad anser du om Björn Rosenström? Jag tycker han är lite äcklig
Skulle du vilja jobba som modell? Nej
Digital eller analog klocka? analog
Har du en mp3-spelare? Nej
Hur många mobiltelefoner har du haft? Några stycken
Tycker du om pulvermos? Hell yeah !
Är du gärna på badstränder? nej
Vad lyssnar du på nu? Katie Melua, The closest thing to crazy
När färgade du håret senast? I mars
Tycker du att det gör ont att bleka håret? nej
Vad skulle du göra om du ångrade en tatuering? Skulle nog inte göra så mkt åt det.
Försover du dig ofta? nej
Bor du i ett bra område? Jaa, det ser mysit ut

Har du träffat någon som du lärt känna på nätet? ja
Tycker du att kollektivtrafiken är för dyr? Ingen aning, har ju busskort
Röstar du höger eller vänster? vänster

Vad äter du till frukost? Jordgubbsfil !
Gillar du julpyssel? Njaa, lite kanske
Vågar du sjunga högt inför andra? Mjoo, jag gör väl det
Vad jobbar du med? Inget just nu, men snart är jag kassörska på ICA ffs !
Vad vill du jobba med? Jag vill bli kurator
Ett och samma jobb i flera år eller byta ofta? Jag vet inte
Hur många handdukar använder du när du duschar? Två
Ska dörrar öppnas inåt eller utåt? Spelar väl ingen roll så länge den går å öppna
Har du bra bordsskick? Ja det har jag ;D

Blir du arg om man väcker dig mitt i natten? Nej, jag e en ganska snäll människa
Brukar du prata länge i telefon? Nej, kan inte prata i telefon länge, då blir jag röd som en tomat, och kokar sönder =/
Har du någonsin varit i Halmstad? Nej, faktiskt inte, varför har jag inte varit det ?!
Har du andra MSN-gubbar är de vanliga? Haha, klart jag har ! finns det folk som inte har det ?Hur löser du TV-krocken Lost / OC / Top Model? Jag kollar inte på nått utav det
Vad tycker du om Ernst Kirchsteiger? Jaadu, han e väl duktig?
Är du trött just nu? Nopp, inte ett dugg

Vad drömde du inatt? Att jag var en mycket bättre människa än nu, och att allt var löst
Vilken tid ska du gå upp imorgon? Vid 8
Vad ska du göra i helgen? Åka till arvika och sy balklänning och åka pappas nya fyrhjuling !
Chips eller popcorn? Hmm, popcorn

Har du lätt för att hålla hemligheter? ja
Är du lättroad? Vissa säger det
Hur är du på krogen? Snäll och lugn …
Brukar du spy på fyllan? nej
Har du nånsin hamnat i fyllecell? nejje
Vilka kläder tycker du är fula? Peter Pan skor ?

Vad tycker du om "Peter Pan-skor"? ^^
Hur äter du Kiwi? Med sked

Inga kommentarer: