tisdag 25 april 2006

two days to go



nyhetsmorgon e inte ens slut än
o dom har redan lyckats förstöra min dag.
eller iaf en bit av den .
. . .

nu ska jag sluta förvänta mig att "behandla andra som Du själv vill bli behandlad" är det man ska leva efter, för dom funkar inte så som människor .
Det går o sitta o va moral tant o prata vitt o brett om hur man ska bete sig och hur falska alla är som gör si o så.

Men man borde kanske läsa av sig själva,
istället för att analysera varför den o den sa så, eller hur tusan den andra ser ut big deal !

nee, om man skulle fundera på vilka som man kan lita på egentligen.
Jag vet iaf att veronica ligger högst upp på min lista, du har stått där sen jag var 2 år, och jag snodde ditt rum. jag vet att du inte sviker eller lämnar mig, så fort jag inte skrattar och ler eller bara har det allmänt jobbigt.
-tack !

Inga kommentarer: