torsdag 6 april 2006

du jag vet en hemlighet

..det finns en stjärna som man får ta ner, det finns en stjärna som e din
jag önskar dig allt vackert, för du e det bästa som jag vet..

vet inte hur jag ska göra i helgen.
jag saknar dig som en tok, o vill bara vara hemma med dig, en kväll.
och jag vet vad du tycker om det också.
jag kanske borde lyssna på någon annan än mig själv den här helgen.
har varit en anings självisk ett tag, och det är alltifrån bra och vara
men jag är iaf medveten om mina fel och brister, och det ger iaf en stjärna i kanten.

just nu äter jag farmors bullar o dricker äppeljuice
:) gottit som tusan - firar att projektredovisningen e färdig.
skönt o kunna släppa det.
nu e det bara att leta fram loggboken o fylla i dom dagarna som det fattas loggar..
det kan ta ett tag.. ^^

men nu ska jag somna framför tv:n ett tag tror jag.

Inga kommentarer: