tisdag 7 mars 2006

just when I needed you the most..


..you turned your back on me.

varför fortsätter jag? när du gång på gång gör så här ?
jag ska nog gå en kurs i hur man är elak mot människor, för om man fortsätter gå omkring o tro att alla innerst inne är snälla, och om man fortsätter vara snäll mot den dumma människan går man under.

just när allt började kännas bra igen, fan.
jag känner verkligen att jag inte vill.
det känns som att jag är 10 cm lång och blir trampad på gång på gång.

Grattis ! det är väl det du vill
och då kan jag inget annat är gratulera dig.
för precis som dom gjorde för 6 år sen,
-fick mig o känna mig värdelös, då har du också lyckats,
och på nått knepigt sätt känns det som om det är det allt för
många människor vill.

so next! wanna kick my knee?
Hurry up !
you better do it while I'm still down on the ground.

Inga kommentarer: