torsdag 23 mars 2006

everlong


If everything could ever feel this real forever,
If anything could ever be this good again.
The only thing I'll ever ask of you,
You gotta promise not to stop when I say when.



jag stannade hemma idag, jag orkade verkligen inte gå till skolan
o förresten så var jag tvungen att fixa med tvätten,
hade inte tvättat på 1,5 månad liksom.

usch, kl e bara 5 o jag har så förbaskat tråkit
o det är 4 timmar kvar tills du kommer
vad ska jag hitta på?
jag vet vad jag borde göra,
men det där med pluggning har aldrig riktigt varit min grejj,
nee fy o usch, tvii tvii tvii

på lördag ska jag hem till mamma , o äta lövbiff med mögelost sås o dricka vin,
jag mamma o pappa, det kommer bli braigt tror jag.
utan systrar, jag ska se till att jag blir bortskömd heela lördan.

o imorn, e det fredag, usch o fy, ja hur det än går så vill jag ut imorn kväll,
emelie, ska vi rocka stället i bitar ?
vavava ? ;)




Inga kommentarer: