måndag 27 februari 2006

you make me believe, in me


nu är jag ensammen.
syster kom, och syster gick..
hon ville nog inte leka med mig.
kom hit för o dra sönder badrumsdörren och för o snylta
på min fina bäddsoffa :P
:)

nee, hon får väl va ute o ränna om hon vill.
ensam är jag så van o va ändå.



jag hade en underbar helg med familj och bröllop.
vi har planerat våran londonresa också, längtar verkligen
fast det är en hel månad kvar :s

bröllopet var jätte mysigt, även om det blev lite segt,
men vinet och en stora syster gjorde allt så mycket roligare.
vinet gjorde det roligt på fredan också för den delen :)
haha ;)

nu ska jag snart iväg på gitarrlektion.
hatar att åka iväg o va borta 1,5 timme, för en lektion på 20 min.
it suxx, really suxx.
men men, man måste ju pallra sig iväg nångång .

nu ska jag äta upp min melon glass innan den smälter bort i den här tokvarma
lägenheten.

Inga kommentarer: